Van Nevada via Utah naar Arizona

21 juni 2010 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanuit een warm Page (Arizona) een berichtje van ons. We hebben de afgelopen dagen veel gezien. Vanuit Las Vegas (Nevada) zijn we vertrokken richting Bryce Canyon (Utah) en onderweg zijn we door Zion National Park gereden. Vandaag zijn we aangekomen in Page, waar GlenCanyon vlakbij ligt net als Antelope Canyon. Morgen gaan we naar Antelope Canyon, dit is een georganiseerd tripje, omdat je alleen dat gebied niet mag betreden vanwege de veiligheid. Schijnt daar verder wel heel mooi te zijn, dus we zijn benieuwd.

Maar eerst terug naar de afgelopen dagen: Las Vegas zijn we uiteindelijk toch vertrokken met winst!! Laatste avond nog wat gegokt en gewonnen...$8,00! Vanuit hier dus vertrokken richting Zion, zeer mooie rotsformaties daar gezien. Wel een erg mooie route gereden en mooie uitzichtfoto`s kunnen maken. Toen doorgereden naar Bryce Canyon. Het bijzondere hier zijn de rode rotsen. We hebben een mooi wandeling gemaakt tussen de rotsen door. Het naar beneden lopen ging vanzelf, maar terug naar boven was iets zwaarder, haha!

Na Bryce Canyon doorgereden naar Page, waar we eigenlijk onderweg met Maarten en Kirsten hadden afgesproken. Vanwege verwarring over het tijdsverschil hier, hebben we ze uiteindelijk gezien bij het hotel in Page. Erg gezellig en in een sneltempo hebben we de ervaringen uitgewisseld. Nog even een groepsfoto gemaakt en toen zijn zij vertrokken richting Bryce Canyon. Grappig feitje: we wisselen letterlijk van hotel, wij slapen nu in het hotel waar hun verbleven en zij in het hotel waar we net vandaan komen.

In Page vandaag Horseshoe Bend bezocht. Hier ging ook weer een wandeling aan vooraf, die niet zozeer lang was, maar wel erg steil en door los zand. Gelukkig hadden we een mooi uitzicht aan het slot.

Hopelijk lukt het om nog wat foto`s te uploaden, maar dit lukt niet altijd even makkelijk.

Tot Snel!

Christa en Mark

1. Vera:
    22 juni 2010
    Mooie verhalen hoor! Geniet lekker van jullie vakantie
    Liefs Vera
  2. barbara:
    22 juni 2010
    Ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!hahahaha geniet ervan!! heerlijk hoor en mooie foto's ook

kuzz
    babs