Las Vegas!

18 juni 2010 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo Allemaal!

Hier een berichtje vanuit zonnig en warm Las Vegas! Wat een enorme overweldigende stad is dat! Zoveel grote hotels met enorme casino`s en lekkere grote shoppingcentra. Het was wel even omschakelen van het rustige Yosemite naar het 24 uur per dag in beweging zijnde Vegas. Alles beweegt/ knipperd/ geeft geluid en alles is zo groot! Gisteren hebben we een beetje de  "Strip" verkend, vandaag hebben we veel genoten van het levendige Vegas en ook gegokt. Wel wat gewonnen, maar zoals dat gaat in Vegas: je geeft het ook gelijk weer uit! Verder zie je hier vanalles, zoals een M&M World winkel, een 4 etage!! tellende winkel. Hier kon je echt van alles kopen, bv bekers met het logo van M&M.

We zitten nu even terug op onze hotelkamer, vanavond gaan we nog even genieten van Las Vegas!

Zoals je de Amerikanen heel de dag door hoort zeggen: het is hier Absolutely Amazing!

Groetjes vanuit Amerika!

1. Papa Mama:
    19 juni 2010
    Hoi lieverds leuk om jullie belevennissen zo mee te kunnen maken. Wij vermaken ons prima.het is hier wel erg warm.jullie nog een goede reis en een dikke knuffel van ons
  2. Willemijn:
    20 juni 2010
    Hoi Christa en Mark!

Erg leuk om jullie verhalen te lezen en jullie foto's te bekijken! Ik krijg er gelijk een vakantiegevoel van!
    Ben benieuwd naar jullie volgende verhalen!! Veel plezier nog!!

Groetjes Willemijn