Dag 1, De aankomst

12 juni 2010 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo Allemaal!!

Hier ons 1e berichtje vanuit de VS! De reis is voorspoedig verlopen, hadden geen vertraging op Schiphol en zijn zelfs nog eerder in San Francisco aangekomen.

De douane hier is wel streng (en hebben er 3 kwartier voor in de rij gestaan), ze stellen allemaal vragen over je verblijf hier en over ons werk. Maar toen wij daar eenmaal langs waren was de ergste stress voorbij. Na wat zoeken de transferbus gevonden die ons bij het hotel bracht, gelijk een leuke tocht gemaakt door deze drukke stad (Rotterdam is er niets bij!)

Na ingecheckt te zijn in het hotel, hebben wij nog lekker even door San Francisco gelopen. De straten zijn wel erg stijl hier, maar dat geeft ook weer mooie uitzichten! We gaan zo lekker slapen, want voor ons gevoel is het 3 uur 's nachts. (hier is het net 6 uur `s avonds geweest...).

Tot ziens bij de volgende blog.

Groetjes, Christa en Mark

1. Papa Mama:
    13 juni 2010
    Hoi lieverds goede morgen het is hier nu 11.00 uur en lezen je leuke vakantie verhaal, gezellig en het voelt lekker dichtbij om je zo te kunnen volgen.

Wij raken ook in vakantie stemming, vanmiddag naar oma, morgen de poezen weg naar hun hotel.
    Veel plezier daar geniet ervan
    Dikke knuffel ons
  2. wilma:
    13 juni 2010
    Hoi vakantiegangers.
    Heel leuk om jullie, zo ver weg, zo dichtbij te zien.
    Dikke kus